aryabebek473_ Kızlar bebeğim bgun 2. Ay aşısını oldu akşama doğru 37 ve 37 buçuk derece seyrinde ilerledi ateşi şuan 36 buçuk oda 24 derece acaba sütunu örtmesem hasta olur mu be yapcM şaşırdım 6 saatte birde parol ates dürücü verdim
Deletedmom_215 aryabebek473_ ateşiniz normal yüksek değil ki.38 sonrasi üstünü inceltip ilik duş aldirabilirsiniz. 38.5 sonrasında ateş düşürücü veriliyor.
3kedili2bebekli aryabebek473_ bir daha aklınızda olsun ateş yukselmeden ateş düşürücü vermeyin aşının etkisi gidiyor hasta olduğunu düşünürseniz bile bekleyin önce ateş var demek için 38 i görmeniz ateş düşürücü vermek için 38.5 üstünü görmeniz gerekiyor çocuğunuzun hiç ateşi çıkmamış yüksek ihtimalle de çıkmayacak
aryabebek473_ Hemşire öyle dıyıncr bnde verdim maalesef bgun çok halsizim uyudu sürekli birdaha şurup vermicem ne olur ne olmaz üstünüde örtmiyim dimi korkuyorum Bi yandan elleri çok soğuk oldu
aylaomeraslan Ateşi şuan normal üstünü ince önerebilirsin takip et ateşini 38 den sonra şurup verirsin Geçmiş olsun ılık kompres yapabilirsin
123aa Ateşiniz normal 37.5 ve üstü ateşi var diyebiliriz 38.5 ilaç veriliyor şu an üstünü örtebilirsiniz takio edin gece boyu ateş çıkmadan da ilaç içirmeyin