ilgazdemir sen bensin tatlım benimde bebeğim öyleydi çok kusardım gastrotuss bende kullandım reflüsü azalınca kullanmayı bıraktım çözümü mamayı değiştirmekte buldum aptamil conformil kullanıyordum kabızlık ve gaz sorunu yaşadığımız için sma comforta geçtik daha şekerli bir mama olduğu için midesini iyileştirdi eğer emziriyorsan tatlı yiyerek üstündeki şeker oranını artırmaya çalış ben emziremiyorum maalesef her beslenme sonrası gazını mutlaka çıkar ve mamadan sonra en az 15 dk dik tut bebeği midesi sütü veya mamayı sindirsin mama kullanıyorsan mamayı soğuk verme sıcağa yakın ılık olsun mideyi üşütme