Benimde oldu oğlumda synısı 3 aylıkken hem gastroentroloji uzmanı hem nefroloji uzmanı baktı yüksektide bayağı ama bebeklerde olur dediler 6 aylık tekrar getir defiler götürdüm cok iyiydi birkaç gün çnce tekrar baktırdım herşey normaldi tamamen düştü.Kuzenimin eşi cocuk doktoru oda dedi düşer bebeklerde cok sık rastlıyoruz dedi.Kalbiniz ferah olsun.Mis gibi olacak yavrunuz.Benimkinde bide ayriyeten yüksek kolestrol cıktı.Ondan bile eser kalmadı