Aysgl-07 Yeni etiketli abiye elbise çok beğenerek aldım ama bedeni uymadı maalesef daha büyüğü olmadığı için değişimde yapamadım ilgilenenler bakabiliiir😌🙏🏻
Aysgl-07 40-42 beden uyumlu ben 44 bedenim olur diye tahmin ederek almıştım ama tam oturdu hafif salaş olmasını isterdim 🥲
Aysgl-07 ascicek merhaba ben 1400 liraya aldım son kalmıştı indirimli hali ile bu fiyata aldım düşünün ama giyemediğim bi ürün elimde de kalsın istemiyorum o yüzden aldığım fiyatın biraz aşagısına düşebilirim ciddi düşünen olursa🥰