leyluss Tugcekvs canım maalesef evet.4.5 yaşındaki oğlum 1 Ay önce oldu.ill önce yutkunamıyorum dedi doktora goturduk hemen yarım saatte hasta oldu doktor boğaz enfeksiyonu ama muhtemelen el ayak hastalığı döküntü başlar bi kaç güne dedi.antibiyotik vermişti.gercekten bir kaç gün sonra ağzında dilinde damağında dudak içlerinde nokta nokta kızarım izler oldu sonra vücuduna yaralar yayıldı.hiç kaşinmadi allahtan losyon verdi rahatlattı onun haricinde bioderma atoderm kullanmaya devam ettim normaldede kullanıyoruz zaten alerjik çünkü.bize geçmedi 2 aylık kardeşi var ona da geçmedi 7 gün falan sürdü sorun olursa yaz canım cok geçmiş olsun hastaneye gitmeyi ihmal etmeyin lütfen.
sumeyra5858 Tugcekvs evet el ayak hastalığı bu bi virüs neden antibiyotik kullanmışlar anlamadım kesinlikle çocuğunuza boşuna antibiyotik vermeyin yurt dışında kaliyorum iki kızımda oldu ellerini ve ayaklarını bolca dezenfekte edin ve ağrısı olduğunda ağrı kesici verin virüs olan bi hastalığa antibiyotik verilmez ki
Tugcekvs happybaby61 Yaa parktan bulaştı sanırım başka kalabalığa girmiyor çünkü süreç kötü mü ilerliyor acaba bilgilendirir misiniz yarın doktora götüreceğiz 🥺
Qunqnir El ayağa çok benziyor. Bi ışık tutun ağzının içine bakın, orda da varsa muhtemelen el ayaktır. Bu ara ne çok yaygın ya kızım da daha bi ay önce geçirdi. Çok geçmiş olsun. Çok iştah kaybı yaşıyorlar ağızlarındaki yaralardan dolayı
Tugcekvs Qunqnir Şu an ağzında yok dün sadece popoda vardı bugün eller ve ayaklarda yavaş yavaş vücuduna yayılıyor demek ki
happybaby61 Tugcekvs kuzum kimisinde ateşli oluyormuş eltşmşn kızı ve yeğenimde ateş oldu benim kızımda olmadı çok şükür ama anne sütü ile besleniyor geceleri meme almak istemedi bende sağıp o şekilde vermiştim 2 gün sonra düzeldi şükür biraz iştahsızlık oluyor o kader başka bir şey olmuyor korkma iştahsızlık bi kaç güne düzeliyor vücundalerde 10 gün içinde yok oluyor
Qunqnir Tugcekvs olabilir çünkü kızımda sanki ateşin 3.günü yayılmaya başlamıştı 4.gün doktora götürmüştük ağzında vardı. Ya şöyle doktor antibiyotik vermşti ama ben viral hastalık olması nedeniyle kullanmadım. Kendiliğinden geçti bi hafta içinde
Tugcekvs sumeyra5858 Ağızda da yara oluştuğu için hastaneye gittik tedavisi yokmuş kendiliğinden geçiyormuş sadece ateş yaptığı için bize ateş düşürücü verdi ağız yarasından dolayı beslenemediği için de serum taktılar antibiyotik vs vermediler
happybaby61 happybaby61 ilaç krem vs verilmiyor kendiliğinden geçmesini bekliyor doktor bende götürmüştüm öyle söylemişti geç döndüm kusura bakma kuzum🥹
happybaby61 Tugcekvs aynen benim bebeğimde öyle meme düşkünüydü o dönemde istemedi bende biberona sağıp vermiştim öyle içmişti 🥹