NewMomm1 çok iyi yapmışsın bi yararı yok zaten emmesinin ne kadar erken bırakırsa o kadar iyi,bende kızıma 15 aylıkken bıraktırdım bende başta geceleri veriyordum sonra gün içinde de almaya başladı baktım iyice bağımlı oluyor artık büyüdün kızım bunu bebeklere vercez deyip aldım ağzından 🥲 ilk üç gece ağladı istedi ama vermedim dediğin gibi su mama vs verdim çok şükür unuttu gitti sende bebeğin bırakmışken daha ağlasa da verme canım unutur bir kaç güne insaAllah 🤍