Merhaba arkadaşlar bebegim 2 aylık doğduğundan beri sürekli aşırı gaz çıkartmasına rağmen ıkınma ve sancısı var hiç uyku yok aralıksız ıkınıyor kolik gibi değil sanki belli bir saati yok ağlama cok yok sür alerjisi de olabiliyormuş bundan kaynaklanabilir mi?