birbebeginannesi Kızlar daha önce beyorganik ürünleri kullanan varmı memnun kalan acaba oğlum çok oksuruyor gripten dolayı gece genzi falan akıyor araştırdım beyorganik atom öksürüğe çok iyi doğal falan yazmışlar sipariş ettim geldi kullanan memnun kalan varmı acaba
Semaaa39 birbebeginannesi ben aldım hem onu hem pirinç vs. Oğlum atamo çok seviyor hergğn kendi gelip içmek istiyor. 22 aylık. Ama iyi gelir mi öksürüğe falan bilemiyorum
agamyeterbeniptalim birbebeginannesi atom kullanmadım ama diğer ürünlerini kullanıyorum gayet memnunum
birbebeginannesi Semaaa39 yani yorumlarında öksürüğe iyi geldiği yazıyor birde oğlumun bağışıklığı çok düşük biraz bağışıklığı da iyi gelir diye dusundum
peri001 Bende yorumlara bakarak bağışıklığı güçlensin kışın öksürükte falan faydası olur diye bugün sipariş verdim henüz gelmedi inşallah tadını beğenir küçük gurme🥹tarhanasını kullandım hem sebzeli hem normal olanı ikiside güzeldi
birbebeginannesi peri001 tadı güzel kötü değil oğlum çok seçici olmasına rağmen bugün içti hiç kötü falan demedi bende aynen bağışıklık öksürük için aldım geçen hafta grip oldu hala oksuruk bitmedi gece yatarken çok birde belki faydası olur dedim inşallah olur