nehired Kızlar daha öncede sormuştum yine soruyorum delircem uyumuyor kızım sallıyorum bırakıyorum 1 dk geçmiyor bağırarak ağlıyor gazı yok ne üst ne alt eminim karnı tok banyo ettim altı temiz hatta ağrısı olduğunu düşündüm bı c.k calpol verdim. Doktorumuz demişti huzursuz olduğu zamanlar verebilirsin diye . Ama yine yok uyumuyor bugün gündüz toplam 1 saat uyudu şuan asla derin uykuya dalamiyor ne yapmam gerek. Cok yoruldum çok uykusuzum
minikana nehired 4. Ayda uyku gerilemesi meme reddi atak her şeyin en zoru oluyor genelde. Sakin kalmaya çalış biliyorum çok zor.
mery27 Kucağında sarıl, biraz aşağı yukarı hareketlerle ya da pışpışla destekle, gözlerine bak, saçını okşa, ya da masaj bazen bebek ne yapsan huzursuz oluyor, belki kollarinda mayışır. Güzel uykuları olsun inşallah
aliyealper Benimde 4 ay 8günlük oğlum var ara sıra bişey olmuş gibi ağlıyor emmicek biliyorum ama ağlamaktan istemiyor ninni açıyorum kucağımda sakinleştiriyorum öyle devam ediyoruz bazı günler durmuyor gecede sık uyanır bazen ama bu günlerde geçicek 🥰