gigibjk Siemens kullanıyoruz wq44g2c1tr 9 kg iq 300 değil de 500 olan sanırım bizimki 9 aydır kullanıyoruz ben memnunum kedimiz de var tüylerini toplaması açısından çok iyi ben de gidere bağlatmamıştım servis bağlatsanız da oraya su doluyor sadece 3 yıkamada değil de 5 yıkamada boşaltırsınız dedi ama bışaltmsk zor geliyor hem çamaşır makinesinin üstüne koydurduğumuz için yüksekte o yüzden bi ara gidere bağlatıcam. Isı pompalı nem sensörü var kuruduğunu anladığında çamaşırların programı bitiriyor yani süreye bağlı olarak saatlerce çalışmıyor. Ben eğer bütçe ayırabiliyorsanız Siemens ya da Bosch öneririm bilmiyorum bu markalara güvenim fazla benim 🙈🌸