Oteldeyim, hiç klima açmazsam oda soğuk oluyor ilk girdiğimde üşümüştüm, açınca iyi ama gece boyu açarsam da rahatsız eder mi problem olur mu bebeğim için bilmiyorum, 22 derece ama sıcak üflüyor hissedilen 24-25 neredeyse. Uyurken klima açılır mı, kapalı mı tutulur? Ne yapmalıyım