Kızlar oluk oluk saçım dökülüyor bende zaten demir eksikliği var ama demirim 29 oldugu için doktor bana bıraktırdı hapı kullanmana gerek yok b12 kullan sadece dedi bugün gezinirken instegramda saç dökülmesine denk geldim kadn diyor ki demir değeriniz 50 nin altındaysa saç dökülmenz naparsnz yapın durmaz azalmaz dedi ve ben demir hapını bırakalı 1 ay oldu 10 gündür saç dökülmem 2 katına çıktı dehşet bi dökülme yaşıyorm ve cildimde çok kuruyo sivilceler cıkıyo dogrumudur bu bilgisi olam varmı