Prenses-annesi1 Boynumda alnımda kollarımda geçmek bilmeyen bi kızarıklık var Cildiyeye çıktım ama verdiği kremler pek fayda etmiyo hap vericekti emzirdiğim için veremedi aranızda kıl kökü iltihabı olan var mı ne kullandınızda geçti
hsrt07 Prenses-annesi1 canm o kolay geçen bir hastalık değil asıl adı köpek memesi hastalığı onu ilerletmeden profesörlerden yardım alin antalyada bı doktor var tıp fakültesinde benim bı tanidigimda o hastalıktan tedavi görüyor korkutmak istemem ama en baştan tedavi olmassan vücudu deforma eden bı hastalık ve ileride iltihap akmaya başlıyor ve aşırı kötü bı koku salgiliyor
Prenses-annesi1 hsrt07 benim o denli değil çok küçük sivilce gibiler o kadar önemli bişeymolsaydı doktor söylerdi herhalde emzirmeden dolayı çok terlediğim için olabilceğini söyledi geçmezse yine gidicem
Kjumbo Eşim 15-17 senedir bu rahatsizlikla sıkı mücadele etti. Onca arastirma ve deneme yanilmadan sonra uzun sureli kesin çözümü bulmuş. -Actolind W Solution 500 cc yara bakim temizleme ilacinin icine ; -SEF1000 Antibiyotikten 8-12 tane hapi kirip iyice ezip icine atip calkalayip bir kac gun beklettikten sonra ; her gece yatmadan once saçina sıkıp sabaha kadar oyle birakip 1 hafta 15 gun bu rutinde yapiyormuş ve sacinda hic bur rahatsizlik yok gorunuyor. Tavsiye degildir ! Siz doktorunuzun soylediklerini yapin lutfen ben size eşimin yöntemini aktardim.
Prenses-annesi1 Kjumbo eşinizde ne şekildi çok küçük sivilce gibi mi bide yayılıyor kremlerle geçti gibi oluyo bırakıyorum kremi tekrarlıyor sanki anlamadım bende
Kjumbo Prenses-annesi1 eşimde bildiğiniz sivilce şeklindeydi, bazen dayanamaz kaşır veya patlatirdi, o zaman daha cok yayiliyor hatta patlattigi yerde sac dokuntusu deride kalabiliyordu. Bazen kucuk nohut seklinde ici dolu sivilce oluyordu, beyazimsi irin.