4,5 ay önce doğum yaptım doğumdan 1 ay sonra saçlarım dökülmeye başladı ama ne dökülme. Hayatımda hiç böyle döküldüğünü görmedim önlerden seyrelme ve açılmalar başladı artık. Çok çok bakım yapamıyorum tabii vakit bulup ama vitamin takviyesi alıyorum kestirdim de ama nasıl durduracağımı bilmiyorum artık üzülmeye başladım. Var mı aynı sorunu yaşayan neler yapıyorsunuz dökülmeye karşı