Kızlar selam 3.5 aylık olduk her ne kadar baş etmeyi öğrensekte koliğimiz hala geçmedi doğru düzgün bir beslenme,uyku düzenimiz yok son günlerde zannediyorum uyku gerilemesi yaşıyoruz gece uyanmalarımız uyandıktan sonra artık uykuya geçişimiz çok zorlaştı ve hala gaz kaka yapamama sorunu devam ediyor gündüz uykuları yarım saati geçmiyor koyulan yerde durma ve kucak dışında hiçbir yerde uyumama cabası normal hayatıma asla dönemedim var mı aynı şeyleri yaşayıp düzelen?