Efem- Oğlum şuan 18 aylık bende yavaştan emzirmeyi kesmeyi düşünüyorum çünkü geceleri sürekli kalkıp emmek istiyor,emerek uyuyor zaten ve bende cesaret edemiyorum. Önerileriniz var mı nasıl hazırlanmalıyım bu duruma?
Ayserose Merhaba benim kızımda 17 aylık. 2 gündür emzirmiyorum bi anlık kararla kestim bende çünkü ne o ne ben uyumuyorduk emmesinden yerde yatıyorduk bi kaç aydırda artık uykusuzluk rahat yatamamak canıma tak etti günümü agresif geçiriyordum ikimiz içinde iyi olacağına karar verdim ama çok üzülüyorum off erken mi diye. Ve aşırı agresif sinirli 2 gündür sürekli ağlıyor bi emse rahatlayacak hele gece kendini yırtıyor ağlamaktan çoook zormuş bu kadar olacağını tahmin etmiyordum bu süreç bitince iyi olacağına inanıyorum 😔
sinempehlvn Ayserose ay ne güzel girmişsiniz bir yola pes etmeyin önemli olan gece uykusu emmesi değil sonuçta kaliteli uyuyamıyorlar. Nolur banada dua edin ya
Ayserose gzmdasss maalesef her seferinde sallıyorum o da perişan ediyor beni meme olayı bitince uyku eğitimi vermem gerekecek
Ayserose sinempehlvn bi kaç kere denemiştim kıyamayıp geri emzirmiştim ama en son odada eşimi gördüm gece meğer halüsinasyon görmüşüm uykusuzluktan ve hiç destek alacağım kimsem yok tüm gün uykusuz geçiriyordum yok bu böyle olamayacak dedim kestim inşallah uyur yani bilmiyorum çok sinirli şu an umarım düzelir sizinde Allah yardımcınız olsun
sinempehlvn Ayserose sakın bırakmayın başlamışken gelişmelerden bizide haberdar edin. Belki bi cesaret bende başlarım. Koca yıl evdeydim kesemedim pazartesi işe başlıyorum tutuştum