imaddesi Merhaba güzel anneler, bebeğimi emzirerek ve sallayarak uyutuyordum. Bugün ilk defa beşiğine koydum ağladıkça destekledim, emziği ağzında. 1 saattir beşikte ağlamıyor ama uyumuyorda😅 siz nasıl yapmıştınız🥹