elftty ek gıdaya geçtiğinde hatta iştahı açıldığında, özellikle bir yaşından sonra artık yemekler de doğurduğunda bende azalma oldu ama yetti. Oğlum çok düşkün değildi zaten günde 4 kez emiyor uyurken ve uyandığında sadece 15 aylık artık 18.ayında kesmeyi düşünüyorum