26 aylık kızım 2 gündür gece uykusunda once mizmizlanmayla basliyor sonra yanina gidip pış pış demesem ağlama krizine kadar gidiyor tekrar uykuya donmesi zor oluyor yaninda uyumazsam gece boyunca bu kendini tekrarlıyor neden acaba yaşayan anneler var mı ? Ne zaman geçer bu durum yada geçer mi ?