Merhaba arkadaşlar. Premetüre annesiyim. Kızım 31+3 de doğdu. Şuan 1 yaşında düzeltilmiş 10 aylık. Gelişim geriliği var fizik tedaviye gidiyoruz 3 aydır. Dönmüyor,sürünmüyor, emeklemiyor be en önemliside oturamıyor. Bunu yaşayan anneler var mı nasıl yol izliyorsunuz ve ya bu durumu yaşamış başından geçmiş olan tecrübeli anneler var mı çok korkuyorum ya hiç oturamazsa yürüyemezse kafamda binlerde sorundönğyor yardımcı olur musunuz lütfen