Herkese merhaba emzirdikten sonra dik tutup sonra gaz cıkarmayı deniyorum ama mesela bazen 15-20 dkda yapsam tık yok gaz cıkmıyor kıvranmıyor ıkınmıyorda öyle duruyor ya da uyuyor. Ne yapmam lazım bu durumda bilgi verir misiniz öyle yatırmak doğru mu?