talhaismom arkadaşım her annenin sütünün rengi farklı oluyor ..
Mesela benim ablamın sarı benimki beyazdı ..
Ama ikisinde bebek için vücudun ürettiği süt ..
Sen o 🐍 yılan kaynana söyle seni eleştireceğine takdir etsin ! Terbiyesiz.. geri kafalı cahil cühelaaaa …
Ayyy sinir geliyor bana şunlardan çeneleri kopasıcaaaa..
Sen onu dinleme kulaklarını tıka cevabını da ver kalbini kırıyorsa ..
Süt içinde eğer yeteri kadar yağlı olmadığını düşünüyorsan kuru yermiş et ilikli çorbalar bunlar sütü biraz saba yağlandırır ..
Ama bence yetiyordur sen kendine bunu empoze etme süt süttğr Allahın bebeğine verdiği ikramdır sende onu buluşturansın o yüzden senin ekinde olan bir durum değil Allahın yavruna gördüğü nasibidir ..
Sen iyi bir annesin kimseyi dinleme bebeğini de sağlıkla ve şu merhametsiz çenesi kopasıcaların ağzından kurtarsın amin 🙏🏻