Biz 1 hafta sonra 16 aylık olmak üzereyiz, anne yok mimi diyor sanırım bana, ondanda emin değilim, mama, al, gel, havhav, cici, çiçek falan diyor, arabaya düdü diyor, 14 aylıkken doktoruyla endişemi paylaştım, algısının açık olduğunu, erkek çocukların biraz daha geç konuşabildiğini, şuan normal olduğunu 18ayda hala endişem olursa o zaman istersek test yaptırabileceğimizi söylemişti