Kızlar eşim diyaliz görüyor maddi imkanımızda sıkıntılı bende çalışıyorum ama onu yalnız bırakıyorum bebeğimde var girdiğim işyeride problem etmeye başladı izin almamı internette gördüm eşi diyaliz hastası olup engeli raporu olanlara evde bakım ücreti adına devlet maaaş bağlıyormuş alan var mı ?yada alabilir miyim yardımlarınızı bekliyorum