Damakları dişleri uzadığından ağrıyor olabilir, gazını çıkarsa bile gaz sancısı olur ayaklarını sıcak tutun 5-6 aylık olunca rahatlıyorlar merak etmeyin odasını karartın ışıkta uyuyamazlar birde 6 aylıkken uyku eğitimi aldınız mı misss 15.aydan sesleniyorum çok şükür o zamanlar daha zormuş geçecek bu günler