skdkd Merhaba kızlar kızıma 18 ay aşısı yapıldı bugün akşama doğru yürüyememeye başladı bi tarafı hafif şiş baya da ağladı aynı durumu yaşayan var mı ağrı kesici verdim inşallah geçer