Oğlum şuan 5,5 aylık ve çok gazlıydı gaz döneminde bile gece uykusu çok güzeldi 3 saatte bir mama ya kalkardı kızlar ama şimdi resmen bittim artık uykuya zor geçiyor uyumuyor yatağına loyuyorum uyanıyor hamağı var ona yatırıyorum uyanıyor kucağıma alıyorum ağlıyor gece uyuduğu en fazla 43-4 saat ve gündüz de hiç uyumaz ben ne yapacağımı şaşırdım Allah rızası için öyle bir ağlayışı varki yerimden oynuyorum