merhaba aşı kaynaklı zannediyorsunuz ama aşıdanda olmayabilir. geçen ay oğlumu sağlam şekilde menenjit yaptırdım gecesine kadarda iyiydi gece 38ile ateş başladı, şurup duş falan anca 37.5lara iniyordu ertesi günde 38.5ları geçmeye başladı doktora gittik kan tahlili yaptılar ve 1 gece hastanede yattık. meğer bebeğim viral enfeksiyon kapmış(grip) aşıda tuzu biberi olmuş diye söyledi doktor. bu aşılar vurulduğu 1-2 gün bağışıklığı düşürdüğü için altta yatan ufacıkta olsa bi hastalık olunca onu büyütüyor dedi ebemizde. aklınızda bulunsun ateş düşmezse hemen çocuk doktorunuza başvurun. bizim aşı+enfeksiyon kaynaklı ateşimiz tam 5 gün sürdü.(5-7 gün sürer demişti doktor) inatçı ateş olabiliyor