Merhaba sevgili anneler bugün oğlumun el ayak ağız hastalığına yakalandığını öğrendim doktor kendiliğinden geçer bir ya da iki haftaya dedi ama şu ana kadar bile o kadar zorlandım ki bugün emmeyi bıraktı hiç ememedi ve emmek istiyor ama açınca ısırıyor ememiyor sürekli ağlıyor uykudan önce emzirir öyle yatırırdım emziremediğim için uykuya da geçmiyor ve deli gibi ağlıyor gerçekten çaresizce ne yapacağımı düşünüyorum bu bir hafta nasıl geçecek