K2C2 Benim kızımda 20 aylık. En son doktor kontrolunde Anne gel .Baba gel diyor mu dedi. Demedıgını soyledım. 50 ye yakın krlımeso var. Halıyle bu benımde kafama takıldı. Sonra sosyal olarak iyi olduğunu. Kafaya takışacak bir şey olmadığını soyledını. Bazı cocuklar geç konusabılır dedı. Ama tabı yıne de içim rahat değil.