Benim kızımda yeni doğduğunda gözü çapaklanmıştı ama biz normal kabul edio sadece anne sütü damlatıp masaj yaptık ve geçti. Daha yeni kanalları tıkalı olduğu için çapaklanma oluyor maalesef. Damla kullanmadım. Anne sütü deneyebilirsiniz eğerki emziriyorsanız