Ben 9 ay boyunca enfeksiyonla savaştım antibiyotik bile verdi bana doktorum toz olanlardan. Bişey olmaz merak etme. Çok zor cidden sancıları doğum sancısı gibi. Kendini sıcak tutmaya dikkat et iç çamaşırlarına ütü basarak giy özel bölgeni elinden geldiğince kuru tutmaya özen göster hamilelikte akıntı çok fazla oluyor. İnan benim enfeksiyondan etim çürüme yapmış doğum sırasında dikiş tutmadı dikiş üstüne dikiş atıldı. Çok geçmiş olsun 🌸