Defneannesi_ 4 aylık kızım gece uykusundan uyanmaya yakın elleriyle tırnaklaryla kendini parçalıyor resmen. Tırnaklarını kestim ama alnını burnunu çiziyor yine. Ellerini bağlıyorum kundakla bir süre sonra çıkarmış oluyor napabilirim ? Normal mi bu davranışı?
Rzgr Defneannesi_ normal. Elleriyle kendini kesfetmeye basliyor. Bu gecici bir donem. Oglumda oyleydi yüzu kedi tirmalamis gibi oluyordu. Sonra birakiyorlar.
rabia22 Defneannesi_ tırnak izi geçmiyor diyorlar sadece uykuda eldiven taksanız? Gün içinde zaten göz kulak olursunuz 🤔
SeleNehir Defneannesi_ canım benim kızımda aynı özellikle de gazi oluyor sabahları çok fena suratını çiziyor bende gece yatarken takıyorum eldiveni sabah uyandığında çıkarıyorum nasılsa yanındayım diye kontrol ediyorum başka çaresi yok sanırım
MedusAraf6 rabia22 2 aydan sonra Eldiven önerilmiyor ellerini keşfetmesi için pedagoglar önermiyor canım. Benim oğlum da öyle iz kalmıyor kanatacak kadar çiziyor
Rzgr Defneannesi_ tabiki geciyor. Onlarin derisi hemen yeniliyor kendini. Biz hic eldiven kullanamadik şubat ayinda dogmasina ragmen asla istemedi. Dusup kaşını yardi onun bile izi yok.
nagihan_nisa Benim kızımda öyleydi çiziyordu sürekli ama iz kalmadı hiç bebeğin cildi hızlı yenilendiği için iz kalmıyor zaten 6 aylıktan sonra geçio genelde belki daha erken bırakır belli olmaz sıkıntı edecek birsey yok ama arkadasların dediği gibi yatarken eldiven takarsın gün içinde çıkarırsın
Farahzeynep Defneannesi_ benim kızım da öyleydi, kendini tanıyor. Yüzünden hiçbir iz yok şu an. Bebeklerin dokusu bizimki gibi değil.
Neslimmmm Defneannesi_ eldiven değilde ben çorap giydiriorumm daha iyi oluyor çıkaramıyor genelde eldiven çıkıyor elinden benm öyle bi durumum yok ama elleri ayakları çabuk üşüyor o yüzden gece takıyorum..
rabia22 MedusAraf6 Pedagoglar doğru diyor tabi ama en azından uyurken takılabilir tabi bu bencesi çünkü bebekler uyanmak için refleksle bilinçsiz hareket ediyorlar ve kendini çok fazla çizebiliyorlar tüm gün taksın demiyorum zaten tabi karar yine annesine ait 💁🏻♀️ Ben sadece fikrimi söyledim 😊
MedusAraf6 rabia22 haklısın canım ben hiç takmadım çok rahatsız oluyordu sabah çiziyor öbür akşama geçiyor 🙂
rabia22 MedusAraf6 Tabi nasıl rahat ediyorsa ama bilinçsiz hareket edince ellerini gözlerine falanda atabiliyorlar dikkatli ol yine 😉
aydefe Bizimki de aynı çiziyor kendini,corap gıydırıyorum garantilemek için ,çizdiği yere sudocrem sürüyorum bi gunde gecıyor hemen.bide emerken bana dokunsun dıye cıkarıyorum ellerini serbest bırakıyorum.eller hic durmuyor maalesef:/