Nimo değilde freely kullanıyorum birebir aynı özelliklere sahip sessiz şarjlı var. Bulunduğum şehirde nimo bulamamıştım bi arkadaşım tavsiye etmişti o da çok memnun nimo kullanıyor. Ama freelyde çok iyi çıktı işimizi görüyor 1 senedir grip olduğunda vs kullanıyorum.