7 ay 25 günlük bebeğim. Doğdugundan beri kucagımda destekli uyuyor. Çok yorucu oluyo. Ne yaptıysam alıştıramadım kendi kendine uyumasına. Ayagımda sallanarak uyumasına bile razıyım ama nefret ediyor sallanarak uyumaktan.
Son 1haftadır aksam Uykusuna geçerken direnme başladı öncesinde problem yoktu. Resmen itiyor beni uyumak istemiyo,ağlıyo en sonunda dayamayıp uyuyakalıyo. Atak mı acaba? 8.ay zor dediler ama bilmiyorum. Çare bulamıyorum yıprandım. Böyle bi durum yaşayıp çözüm bulan var mı?