mbarlasu Baklavanida Öyle miymiş burda bekleyeyim genelde bebeğimin bezi dolu oluyor sabahları ama mama ve su veriyorum gece
Usnac1995 Baklavanida Gece üşüdüüğü için değil de üşütünce sık tuvaletin geldiğini duydum . Yani annem hep öyle söylerdi 😅
Zeliff Baklavanida kızım bir ara çok fazla işedigi için sabahları bezi hep taşmış oluyordu. Uyku tulumu giydikten sonra hiç taşırmamıştı üşüdüğü içindi galiba. Şimdi de gece hiç çiş için uyanmaz ama kışın çok daha fazla tuvalete gidiyor
Baklavanida Rez benim kız 22 aylık 2 gündür altına kaçırıyor gece normalde yapmaz sabah kalkınca yapar ben sana gece bez bağla diyom üşüyor o çocuk diyo ama evde doğal gaz açık ev soğuk değil ve ince uyku tulumu giyiyor
Baklavanida Zeliff ya benim kızımda 22 aylık normalde de gece beze işemezdi bezi bıraktık 2m3 aydır da gece altına kaçırmıyordu ama evde de petekler açık yani üzerinde de ince uyku tulumu var soğuk da değil ev
Rez Baklavanida normal ya kızım 3 yaş 2 yaşında tamamlamıştır tuvalet eğitimini, zaman zaman kaçırıyor bez takıyorum valla , ilk başlarda takmadım her sabah yatak yıkadım ne gerek varmış kasmaya :)))
Zeliff Baklavanida bazen tuvalet eğitiminden sonra gerileme dönemleri olabiliyor öyle bir şeydir belki🌼
Mintirikannesi1 Bence doğru ya oğlum 18 aylık çok uzun zamandır gece yatarken bezini değiştiririm bir daha sabah uyandıktan bir iki saat sonra anca değiştiririm dolu olmaz çünkü ama ne zaman üşümüş olsa bezi hep taşar yatağa kadar geçer 🥲
Baklavanida Rez yarın bende bağlayacağım emin olun bugün 3. Günü yine işlemiş uyandı şuan sil baştan yatak yıkıcam 😭