Papatya-eylul88 Kizlar atesi var diş atesi bi cikip bi iniyor.uyandirmadan ateşini olçmem mumkun degil.ne kadar sıklıkla uyandirip bakmam lazim acabca.1 yasinda kızım
Zlm Papatya-eylul88 neden nasıl oluyorsunuz ki kol altından bile olsa uyandırmadan hafifçe kolunu kaldırın zaten ateşi varsa ince giydirmis olmanız lazım
Betelgeuse_ Papatya-eylul88 diş ateşi çok yüksek olmaz genelde. Eğer diş ateşi olduğuna eminseniz sürekli kontrol etmeye gerek yok diye düşünüyorum. Ama illa uyandırmaya gerek yok uyurken daha rahat olcersiniz hatta
beybiliko Papatya-eylul88 ateşi kaç derece şu an, 37.5 38 civarı ise sadece zıbın ve alt giydirseniz daha iyi olur ve ateşi de kolay ölçersiniz