Kızım 5 aylık bugün karnından ultrason çekildi yumurtalık kisti çıktı doktora endokrin bölümüne gönderdi bundan sonra süreç nasıl ileiycek bu kistler ne olucak kafam inanılmaz karışık ve mutsuzum. Kızım doğduğundan beri inanılmaz huysuz ağlak bi bebek acaba kistler Ağrı mı yaptı da o kadar ağlıyo du diye düşünüyorum bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim