Kızlar ehliyet almak istiyorum.hep şöyle derdim bi arabamız olsun sonra alırım derdim ve şimdi şükür var arabamız ama borcumuzda var 😅sizce bu durumda eşinize ille de ehliyet alcam diye söyler miydiniz yoksa borç bitikten sonra mı alırdınız fikir verin nolur 🥹bebeğimde var yaşına girecek .ve ben ehliyet almak istiyorum