Venuselis Arkadaşlar yüzümde aniden sol tarafımda geçici yüz felci oluştu daha önce bu şekilde geçiren var mı veya bir yakını geçici bir süreç mi bilgisi olan bilgi verirse sevinirim
Birdunyabircennetannesi Venuselis Görümcem geçirdi kısa süre önce Sinir stres gibi durumlar yaşadınız mı bu aralar? Ondan oluyor demiş doktoru Kısa sürede geçti Birkaç gün ağzı yamuluyordu konuşurken
pasaklisinkukuli Venuselis eşim geçirdi kortizonlu ilaç kullanmak gerekiyor norolojiye gitti 2 ayda ancak düz2ldi
611 Venuselis dert etme doktorun verdiği ilaçlaş kullan tamamen tuzsuz Yemen lazım ama ilaçlaı kullanirken zaten doktor söyler sana ilaçları düzenli kulanınxa düzeliyor
Venuselis Kızım rahatsızlandı onun stresi vardı artı kulağım bir iki gün ağrıyordu. Benimde bir gözüm tam kirpilmiyor açık kaliyor
defnemomm_ Geçmiş olsun 💐 geçen yıl yengem de oldu kısın aynı bu zamanlarda ya , birkaç güne yüzünün bir tarafı yamuluyordu geçti şükür
Venuselis pasaklisinkukuli bende şuan kullaniliyorum kortizonlu ilaç antibiyotik göz damlası vitamin kaç ayda geçti eşinizin ki
Venuselis 611 kullanıyorum 2 gündür ama gözümde falan ağzımda hiç bı değişiklik yok hala aynı kapanmıyor tam anlamiyla
bhrbrc Venuselis geçmiş olsun 9 yıl önce geçirmiştim. Nörolojiye yönlendirdiler Kortizonlu ilaç ve b12 takviyesi kullandım 15 gün kadar tam simetri olmadığı için 10 gün kadar fizik tedavi aldım çok şükür geçti. Fizik tedavi sürecinde balon şişirme sakız çiğneme bikaç egzersiz vermişti doktorum.
Venuselis bhrbrc bende şuan kortizonlu ilaç b vitamini antibiyotik gözüm tam kapanmadigi için göz damlası kullanıyorum 2 hafta bekle geçmezse fizik tedaviye git dedi doktor ama oda bol bol sakız cigne yüz egzersizi yap dedi. Yapmamı önereceğiniz her hangi başka bı yüz hareketi var mi
bhrbrc Venuselis internette mimik egzersizleri yazarsanız çıkıyor ben öyle yapmıştım. Üzülmeyin geçiyor sonra unutuyorsunuz bile. Kortizon kullanırken tuzu bırakın sıfır tuz yoksa çok ödem oluyor vücutta. Tedavi sonrası biraz şiş ödem olacaktır o da geçiyor kafanıza takmayın. Gece yatarken bandaj kullanıyordum. Bir de tedavi bitince göz doktoruna mutlaka muayene olun sonrasında da kuruluk oluyor tedavi başlar.
Venuselis bhrbrc ödem falan geçer belki ama gözun kapanmamasi ve ağzın kayması çok üzücü onlar gecsinde diğer şeyler de gider
farelikoyunkavalcisi Venuselis geçen yıl eşim geçirdi bir süre ilaç kullandı gözü açık kalmıştı bır hafta onu kapatıp damlalar kullandık ve 10 gün fizik tedavi aldı elektrik verdiler bir ay gibi sürede tam toparlandı
Venuselis farelikoyunkavalcisi bende şuan damla kullaniyorum dikkat edilmesi gereken bişey var mı bildiginiz