Merhaba hanımlar. Bebeğim 8 aylık. İlk aylar kolik oldu göbek fıtığı vardı sünnet ettiremedik. Bu aralar düşünüyoruz. Henüz emekleme yok. Rahat ederiz dedik. Kocaeli şehir hastanesi düşünüyoruz. Bildiğiniz iyi bir doktor var mı ya da yaptırıp memnun kalan. Şimdiden çok teşekkür ederim🤲🏻🌸