aryabebek473_ Kızlar bgun 2. Ay aşısı olduk iki defa ateş düşürücü verdim 6 saat aralıklarla şuan ateşi 38 derece sizce tehlikeli mi yoksa takip rtmeye devam edeyim mi ?
gunse aryabebek473_ bizde dğn olduk sadece zıbınla bıraktım sizde öyle yapmışsınızdır eminim 37.3 37.2 arası oluyor bizşm ateş vermek istemiyorum ateş düşürücü vücudu dirensin istiyorum. Ama sizin yükseliyorsa doktorunuza danışın