Prensimm Kızlar merhaba kurutma makinanızdan memnunmusunuz bana marka model önerir misiniz hoover nasıl sizce ?
memetim Prensimm ben Altus kullanıyorum çok memnunum. Hoovere kullanan arkadaşımda var en iyisi o zaten ama Altus da fiyat performans ürünü diyebilirim yeğenim Arçelik bayisinde çalışıyor onun önerisi ile aldım
maygirl Prensimm hoower serwis sorunu olabliyornus bnu soykeyen cok olmustu..profilo buhar ozellk olani arastrmanizi tawsiye ederm
maygirl Prensimm buhar ozellikli olatak bakarsaniz tek bi modeli var zaten.suan tam aklimda degil model kodu