Benim bebeğimde 3 4 gün yapmadığı oluyordu doktora söylediğimde normaldir dedi eğer keçi kakası gibi yaparsa ozaman kabız olmuştur dedi. 3 4 gün yapmadığında bende huzursuz oluyordum. Zeytinyagı iciriyodum ve zeytinyağı ile karnına masaj yapıyordum bacaklarınıda karnına doğru çekip yardımcı oluyordum oan yapiyodu bazende yapmiyodu bir kaç saaat sonra yapiyodu ya da hiç yapmayıp ertesi gün yapiyodu. Bir deneyin isterseniz belki faydası olur. İcirmesenizde masaj yapabilirsiniz karnına.