Doğumdan üç hafta sonra çok kötü kabız oldum normalde 1.5 yıldır felan hiç kabız olmamıştım hamileliğim bile hep ishal olarak geçti her neyse tuvaletimi yapamiycak dereceye geldim normal doğum yaptığım için kesi atıldı ve dikişlerimde sorun yaratmasin diye tuvaletimi yaparken çok ikinmamaya çalıştım ve baya zorlanarak tuvaletimi yaptım şimdi bir haftadir kabızlığım geçmesine rağmen hatta tekrar ishal olmama rağmen tuvaletimi yaparken makatımda aşırı yanma oluyor sanki bişey batıyor gibi tuvaletimi yaptıktan sonra da yarım saat felan sürüyor bu acı hissi internetten araştırdım biraz makat çatlağı felan yazıyor ama baya korkmaya başladım muayeneden de korkuyorum var mı başına gelen böyle bişey ne yapmalıyım evde geçer mi