Kızlar merhaba , kızım 11,5 aylık . Ben tekrardan hamileyim galiba .Adetim 4 gün gecikmişti bugün test yaptım ikinci çizgi silik çıktı .Sevindim aslında beraber büyürler diye ama ilk çocuğuma haksızlık mı olur onu emzirebilir miyim ? İkisi ile ilgilenmek çok mu zor olur bunları düşünmeye başladım hemen . Aslında korunuyordukta ama etkili bir korunma olmadı galiba . Aramızda hamileyken emziren anne oldumu ?