Merhaba anneler bebeklerinde d vitamin yüksekliği olan var mı bugün genel kan tahlili yaptırmaya gittik ve d vitamini çok.yuksekmiş doktor aradi pazartesi başka testler yaptırmak için cagirdi açıkçası biraz tedirgin oldum gerildim bolca ağladım İnternete yazınca zaten çıkanlar perişan ediyor insani