edablt09 Bugün doktora gittik grip olduğunu soyledi aferin şurup verdi evde nasil çorbalar icirmem gerek bana tavsiye verin lütfen
defnemomm_ Benim de 8 aylık , iki gündür atesli mızmız ağlakk gece yarım saatte bir uyanma . 😞😞 bizde gittik doktora iburamin zero verdi bu gece napicam bilmiyorum yıldım . Bisey de yemiyo tavuklu şehriye çorbası yapmıştım ağzını açmadı ağlamaktan