Merhaba , bebegımın ağzı 3-4 aylık olduğundan berı çok akıyor . Bu ara ara çok sıklasıyor dıslerı çıkıyordu sanırım . Sımdı bır ara durmuştu tekrardan akmaya başladı . Bebegım 24 aylık bu arada . Acaba ıkıncı azı dıslerı mı gelıyor ? Ne zaman gelır tam olarak . Bu dısler sanırım çok zor çıkıyormuş . Huysuz da bebegım zaten