nazlimom_ kbraplk 3 saatte bi cok geç ben ilk zamanlar 1 saatte bi kaldırır bol bol emzrirdim uyandırıp emzirin bence
kocbay kbraplk Sarılık yoksa normal bence benim bebeğimde uyuyordu ben uyandırıyordum ama 20 güne kadar saat başı uyandırdım 1 aya kadar 2 saatte bir şuan 2 aylığız kendisi uyanır ben uyandırmıyorum 3 saat biraz fazla bence
asya343 kbraplk Yenidoğan zamanları hafif sarılığımız vardı bıraksam uyuyacaktı ama gündüz sık sık emziriyordım gece de 2 saatte bir , sende sık sık emzir sarılık olmasın uyku yapar o
kbraplk nazlimom_ bende öyle yapıyordum çocuk doktorumuz 3 saatte bir dedi kendi kendine uyanmaması normal yani